joi, iunie 17, 2010

Pe blogul lui Vasile Antipa

'' Prins cu foarte mult evenimente, era să uit de un moment extrem de important de astăzi. Mă refer la împlinirea a 121 de ani de la moartea poetului-nepereche, Mihai Eminescu. Acest moment nu putea să treacă nemarcat de cei de la bibliotecă, despre care am numai cuvinte de laudă pentru toate manifestările pe care le organizează.

Biblioteca Municipală din oraşul nostru a demarat împreună cu Muzeul de Istorie din Blaj şi Biblioteca Judeţeană ASTRA Sibiu un proiect cu titlul „Pe urmele paşilor lui Mihai Eminescu”. Tot astăzi au fost depuse flori la bustul din parcul din faţa şcolii generale „Mihai Eminescu”, iar la sediul bibliotecii a fost prezentată o expoziţie de carte la secţia pentru adulţi. Vă recomand cu căldură să treceţi pragul bibliotecii pentru a vedea această expoziţie. De asemenea, dacă încă nu aţi făcut-o, deşi sunt convins că foarte mulţi dintre voi a trebuit să învăţaţi măcar o poezie de-a lui Eminescu, ar fi foarte bine să citiţi măcar una dintre bijuteriile Poetului Naţional.''

sursa http://vasile-antipa.blogspot.com

1 comentarii:

najapa spunea...

Foarte dragut blogul ... Imi pare rau ca nu am primit nici un raspuns la mass-ul pe care l-am dat in legatura cu Mihai Eminescu ! Oricum blogul e foarte dragut ..!

Trimiteți un comentariu

 

In Memoriam Mihai Eminescu © 2008. Design By: SkinCorner