joi, iunie 17, 2010

Consilierul Gheorghiu Alexandru ne scrie...


"Vă mulţumesc foarte mult că sunt printre colaboratorii D-voastră, şi ca iubitor de Eminescu, vreau să mă alătur iniţiativelor demarate de Serviciul de Cultură al Primăriei, mai ales ca în vâltoarea evenimentelor cotidiene în care lumea este lipsită de liniştea poeziei eminesciene, este necesar să ne amintim de Eminescu, să punem o floare şi să citim o poezie la monumentele dedicate poetului.

Poate generaţia tânără va coborî fruntea cu mai multă evlavie în faţa acestui titan al poeziei mondiale şi astfel vor fi mai buni şi mai oameni. Ca om în vârstă, primind mail-ul D-voastră am trăit un arc peste timp când licean fiind poezia lui Eminescu mi-a luminat paşii spre prima iubire, spre primul sentiment revoluţionar, spre dragostea de natură şi de patrie, spre umanitate, mi-a inspirat prima rima încercată la o anumită vârstă de orice adolescent, într-un cuvânt mi-a deschis calea spre umanitate.

Vă felicit pentru iniţiativă, şi dacă activitatea aceasta atrage spre Eminescu măcar un tânăr pe care-l desprinde pentru un moment de "violenţa" cotidiană tot este un mare câştig, deoarece acel tânăr va atrage şi alţi tineri şi va fi recunoscător peste ani că ceva l-a apropiat de Eminescu. Vă doresc mult succes!"
Consilier Gheorghiu Alexandru

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

In Memoriam Mihai Eminescu © 2008. Design By: SkinCorner